episodul 8

"la 2 esti gata in fata scarii cu carnetul de conducere in mana si bagajele.o sa ai o surpriza.te iubesc".
ciudat mesaj.ma intrebam ce surpriza avea sa imi pregateasca a. de data asta,si mai ales de ce cu carnetul...ooff...imi aduc aminte cand am dat pentru prima data pentru carnetul de conducere.aveam emotii de tremuram si mancam ciocolata intr-una in speranta ca imi voi reveni;evident,nu a fost sa fie asa.nu am trecut de prima data,dar a doua oara am facut perfect.revenind...mesajul ma pusese pe ganduri de dimineata de cand l-am primit.a. era plecat iar eu eram cea mai curioasa din lume.
ma imbrac intr-un tricou de-al lui mai larg,niste pantaloni scurti si niste tenisi cam rupti,dar imi plac prea mult ca sa ii arunc si cobor din scara in speranta ca voi gasi niste tigari la magazinul de langa bloc.
dimineata avea sa ma prinda in fata laptopului,scriind niste mail-uri catre niste prieteni de prin tara,fosti colegi de liceu.facusem bagajele in graba,nici nu cred ca i-am pus tot ce si-ar fi pus el...era totul compactat doar intr-un rucsac destul de micut.d`eh,ce ma bucur ca ii fac eu bagajele.el si-ar fi pus probabil de vreo 3-4 ori mai multe chestii,in fine...
la 2 fara ceva imi suna telefonul.tocmai ii dadeam de mancare pisicii.
"coboara fiinta,ce mai astepti?invitatie?"
ma imbrac cam aiurea,iau cele doua minibagajele si ies din casa cu tigara in gura.cand ajung in fata scarii sa imi pice fata cu tot cu tigara,nu alta...
a. era sprijinit pe un renault megane negru proaspat scos de la spalatorie.imi spune ca masina ne-a dat-o alor sai,cadou de nunta.destul de ciudat,dar foarte practic.
ne urcam in ea,eu la volan el in dreapta.
"si...unde mergem...?"
"nu stiu...aiurea...hai!"
era frumos sa conduc cam babeste cu el langa mine,mai ales ca era tacut si ma privea cu coada ochiului.afara incepuse sa ploua marunt,o ploaie calda de vara.
"trage pe dreapta...vreau sa fac niste poze..."
ies din masina.ma sprijin pe portiera,cu fundul spre drum,astfel incat soferii sa imi poata admira picioarele.a. vine si isi ia aparatul foto si ma pupa.
"stai ca vreau sa fac niste poze pe aici..."
ma bag in masina si pun un CD gasit pe aici cu muzica germana,din aia de intors stomacul pe dos.a. imi zice ca e de dragoste,eu il aprob dar nu inteleg nimic.
a. nu se misca mai repede.ii bat in parbriz si ii fac semne disperate.a. imi zice ca o sa imi faca si mie o poza sa imi arate ca mi-a crescut burtica,oare de ce?acum se prosteste pe acolo incercand sa prinda un cadru bun.
"e vorba despre arta!" urla a. din cauza muzicii.dau din cap fara sa inteleg ce zice,prea neinteresata "arta" lui.
tot se aude sunetul aparatului facand poze dar nu imi dau seama la ce,erau cateva buruieni care imi blocau vederea.a. imi face semn ca o sa mai dureze.dau ochii peste cap si imi invart cheile pe degete .
incep sa fac spume.el e foarte concentrata dracu` stie la ce."abia astept" sa imi arate ce minunatie a mai pozat.
se intoarce,vazandu-ma nerabdatoare.imi da un sarut cum numai el stie si ma fac ca imi trece relativ.
"la intoarcere o iei pe jos...arta cere sacrificii..."
mi-e pofta de o tigara.incep sa conduc ca ala din misiune imposibila 2.
"e clar.ai chef de sex..."
a. se apleaca peste frana de mana,aproape de umarul meu,dar atat incat sa nu ma deranjeze...imi aranjeaza zgomotos cupa sutienului,isi umezeste buzele aproape de urechea mea dreapta si imi respira pe gat.ia aparatul si imi zice ca au iesit bine pozele.eram concentrat la drum,nu aveam chef de poze.pana cand...

"tot nu ti-am facut o poza."
a. isi intinde mana dreapta pe "burtica" mea.ma gadila putin si ma saruta pe ureche...
peste cateva ore ajungem intr-un oras mic sau o comuna.era noapte,destul de tarziu.mie imi cadeau ochii in gura iar a. cred ca deja atipise.caut prin ruscac o camasa si o pun pe el.il intind pe bancheta din spate,folosind rucsacul drept perna.era moale.
ies afara,imi aprind o tigara si ma intind somnoros pe capota.avea sa fie o noapte salbatica,la propriu...
"macar nu mai ploua..."